Iets wat mij al jaren opvalt in de online ondernemerswereld is het gebrek aan onvergelijkbare klantreizen. De meeste ondernemers zijn zo bezig met het binnenhalen van klanten, dat ze vervolgens vergeten die mensen die daadwerkelijk hebben gekocht de ervaring te geven waar zij voor hebben betaald.
Het transformeren van een standaard klantreis naar een onvergelijkbare klantreis kan daarom nog echt een significant effect hebben op zowel de klanttevredenheid als de bedrijfsresultaten. In dit artikel bespreken we waarom dit belangrijk is en welk effect het heeft op jouw klant, jezelf en je marketing.
Verhoogde zelfverzekerdheid:
Een volledig uitgedachte klantreis geeft je het vertrouwen dat je je klanten datgene kan bieden wat zij nodig hebben, wat voor meer zelfvertrouwen zorgt in je aanbod en bedrijf.
Grotere tevredenheid en passie:
Door de weten dat je klanten blij zijn haal je meer voldoen uit je werk en krijg je meer passie voor datgene wat je doet dan bij een standaard klantreis.
Zoals je ziet heeft een volledig uitgedachte, onvergelijkbare ervaring veel meer impact dan blije klanten.
Met de Happy Client Code kun jij de eerste stap zetten naar jouw onvergelijkbare ervaring rondom jouw aanbod.
Liever een longterm oplossing? Klik dan hier
Samen werken naar een bedrijf waar jij echt trots op kunt zijn. Tijd om het verschil tussen de buiten en binnenkant van jouw bedrijf te laten vervagen en nu ECHT dat droomleven te creëren.
Of je nu alleen werkt of met een team, ook voor jou is het mogelijk om een bedrijf te bouwen dat volledig klopt en aansluit bij jouw waarden en grootste dromen.